• نیاوران ، خیابان مژده (مقدسی) ، خیابان محمود احمدی زمانی
  • ۹۱۱ ۱۱۱ ۲۸ - ۰۲۱

برای مشاوره با کارشناس دندانپزشکی، تماس بگیرید

سفید کردن دندان
سفید و مرتب کردن دندان
ترمیم دندان
ترمیم و زیباسازی دندان
مرتب سازی و زیباسازی دندان
ترمیم دندان دو
زیباسازی و ترمیم دندان
زیباسازی دندان3
ردیف کردن دندانها
انواع خدمات دندانپزشکی نیاوران

معرفی مرکز دندان پزشکی

 

حس خوب سلامت و زیبایی در مجهزترین مرکز دندانپزشکی شمال تهران با ارائه خدمات درمانی و زیبایی با بهترین متریال همراه با تیمی از متخصصان و باسابقه


زیباترین لبخندها نتیجه انتخاب شماست


مرکز دندانپزشکی نیاوران با هدف ارائه ی خدمات نوین و پیشرفته دندانپزشکی در تهران افتتاح گردید . کلینیک دندانپزشکی نیاوران یکی از مجهز ترین مرکز های دندانپزشکی در ایران می باشد که کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی را با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین استاندارد های دنیا در اختیار مراجعین قرار می دهد.
بکار گیری کادر اداری و درمانی، با تجربه و خوش اخلاق ، استفاده از تکنیک های نوین درمانی ، بهره گیری از تجربه و دانش دندانپزشکان با سابقه و ماهر و مشخص بودن تعرفه ها متناسب با کیفیت بی نظیر، از ویژگی های مرکز دندانپزشکی نیاوران می باشد.

 

تخت دندانپزشکی

 

لمینت دندان

 

پوشش بسیار نازکی از جنس سرامیک است که از مواد بسیار مقاوم با طول عمر بالا ساخته می شود. از این مواد، پوسته های نازکی به رنگ طبیعی دندان ساخته می شود که سطح بیرونی دندان را می‌ پوشاند و با کمترین عوارض، ظاهر دندان‌ها را زیبا می‌کند.

 

کامپوزیت دندان

 

روشی است برای اصلاح طرح لبخند و رفع بدشکلی، بدرنگی و فاصله میان دندان ها. این روش ساده ترین و کم هزینه ترین روش برای ایجاد یک تغییر زیبا در ظاهر دندان هاست و از آنجا که فرآیند نصب آن بسیار ساده و سریع است تنها در یک جلسه می توانید شاهد لبخند زیبا و جذاب خود باشید. کامپوزیت شباهت بسیاری به لمینت دارد. اگر می خواهید تفاوت بین این دو روش را بدانید فقط کافیست به شماره 02128111911 تماس و با بخش دندانپزشکی ارتباط برقرار کنید.

 

ایمپلنت دندان

 

یکی از بهترین روش ها برای جایگزین کردن دندان از دست رفته است. اگر یکی از دندان های شما به هر دلیلی افتاده یا از بین رفته باشد، پر کردن جای خالی آن اهمیت زیادی دارد. زیرا بدون داشتن دندان هایی سالم و کامل، هم زیبایی چهره به هم می خورد و هم نمی توان از خوردن یک پرس غذای خوشمزه لذت برد. اما ایمپلنت کردن دندان یعنی به دست آوردن یک دندان سالم با طول عمر بالا و این یک اتفاق هیجان انگیز است که ارزش هزینه کردن را دارد.

 

دکتر دندانپزشکی

 

بلیچینگ (tooth bleaching) یا سفید کردن دندان

 

یکی از روش های متداول برای سفید و شفاف کردن دندان های زرد، کدر و تیره شده است. هر چند روش های زیادی برای سفید کردن دندان وجود دارد اما بلیچینگ، روشی مناسب و با هزینه ای پایین است که می تواند دندان هایی که در اثر خوردن غذا، خوراکی ها و استعمال دخانیات تغییر رنگ داده اند را به حالت عادی و شفاف خود بازگرداند. البته میزان و علت تغییر رنگ دندان بسیار مهم است و تعیین می کند که از کدام روش سفیدکردن دندان استفاده کنید.


کافیست به شماره 02128111911 تماس و با بخش دندانپزشکی ارتباط برقرار کنید تا در خصوص مزایا، معایب و عوارض آن با شما صحبت کنیم.

 

جهت دریافت راهنمای انتخاب مرکز دندان پزشکی به مقاله مربوطه در سایت مراجعه کنید.

 


زیباترین لبخندها نتیجه انتخاب شماست